CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 25, 2009

KeRaNaMu CiK DaMiA....

mse cuti hari tue aku jd babysitter cik nur damia liyana yg comel nie....
letih gak ada anak nie kan?

jaga sorg mcm jaga 5org anak...huhuhu...
tue baru jaga anak buah,lum jaga anak sendiri...hehehe...
ntah mcm mana lah nti kalau aku ada anak sendiri...
walauapapun aku puas coz dapat jaga dia...
telatah & gelagat dia sgt mencuit hati aku sampai
setiap kali aku bangun tdo,org yg pertama aku cari ialah dia..


nie antara aksi2 dia kt umh...



sukanye damia...
pantang diajak mandi,
dialah org pertama yg paling gembira...




siannye dia...
sedih sbb kena pakai tudung....
huhuhu

ble cik damia sedang bertasbih...

cik damia pn nk tgk TV gak r...

ble org yg br bangun tdo disuruh bergambar...

0 comments: